Polisdag👮🚓🚨🚔

Hej idag sov jag till kl 7.50, laga mig klar och promenera till Nykarleby Optima😇 För idag var det en polisdag i optima skolorna🚔🚓🚨👮 Det var 4 poliser som var där och dom talade om deras skola i Tammerfors, Rusmedel, alkohol och droger, mobbning, trafiken, fordon och mycket annat viktigt att tänka på👮 Det var super spännande.👍 Vi fick se på deras nya bil som blev klar 2014 och pratade med en Åländsk polis och två andra😝 Trevliga var dom❤️👍 Efter det var jag med mina vänner och vi hade det sååå roligt, vi tala och skratta😇 Sen då skoldagen var slut så for jag till stan och vill ni veta vad jag gjorde😂 Lagade ett till hål i örat, har 5 hål nu i etta örat😂😂Yeeeeaah😂😇 Resten av kvällen tog jag det lugnt, vilade i några timmar och såg på The Simpsons😛   
    
    
    
   

Kommentera

