Födelsedag🎈 Nykarleby🌇 

 På morgonen vakna jag före klockan ringde, laga morgonmål åt mig och Toffe🍴 Sen tog jag en dusch, tog det lugnt och laga mig klar😇 Lite före 14.00 så for vi alla iväg till mommos, for via Citymarket och köpte en skål och hjärtformade godisar och lagade godisarna i skålen🍬❤️ Sen for jag och Toffe med egen bil till Mommo och mamma, min styvpappa, lillebror och min styvpappas föräldrar kom med mammas bil🚕🚙 Vi ringde på dörren och mommo öppnade… Vi satt och talade allihop och jag och mamma duka fram kaffekoppar och tårta, vi åt och drack, snacka och skratta😂 Hade ångest hela tiden då mommo blivit så glömsk men det kan jag ju inte göra något mot men det är såå sorgligt 😞 Finns ju nog värre och sjukare människor men ändåå😢 Vi var säkert 1-2 timmar hos mommo, jag diskade så inte mommo behövde göra något på sin stora dag, det är ju som sagt hennes födelsedag🎁🎉🎊🎈🎂 Efter det så for jag och Toffe hem och min lillebror kom med oss, packade väskan och städa min klädgarderob, jag provade mycket kläder, tröjor och jackor som jag ville sälja på loppis som jag och Toffe ska föra här någon dag till loppiset😇 Usch vad mycke jag hitta, mycket kläder med M-L storlek som är för stora ( har ju 38/S) nuförtiden😂 Och för stora jackor och kläder som jag inte använder😇 Skönt och få bort saker från Garderoben😛 Sen åt vi spagetti och maletköttsås som mamma lagat, drack en kopp kaffe och sen körde vi mot Nykarleby☺️ Packa upp grejerna, tog det lugnt, tittade på en Herbalife film som var jätte braaa👍 Och nu blir det läggdags😴💤 Godnatt sötisar😘 Puss💋

Obs: Usch va dåligt med bilder nu igen men lovar att det kommer mera😇 Har inte vågat tagi så mycket bilder på dopet och folk för vill inte sätta bilder på släkten/folk som inte vill komma med på bild och synas på bloggen, så därför☺️ 
Obs: Angående Inlägget ”Frågestunden” Fick lite frågor också men svarar på dem senare, väntar tills jag får fler frågor som jag kan svara på, så ta chansen nu och fråga mig vad som helts så svarar jag😇  Fråga/skriv vad som helst, svarar på allt☺️ Bara att fråga, fråga och fråga, ja svarar💖 

Ha det såå bra, Ny vecka med nya möjligheter, Skola igen efter höstlov och Ålandsresan😇 

 

Kommentera

