Dop & Lugn Lördag👶🎀

Vakna 09.00 tog en dusch och sen somna jag om med Toffe😇 Vi vakna och åt lite morgonmål och hämta sakerna/resväskorna från bilen som vi hade lämnat, sen tog vi det bara lugnt☺️

Sen tog jag fin kläderna på och laga mig klar för idag var det Dop👶👼 Min styvpappas dotters son😇 Såå gullig han var, prästen talade, sen åt vi tårta och kaffe😛 och sen tala vi alla med varann😇 Riktigt trevligt, kanske tråkigt för Toffe då Dopet var på Finska men han orkade braa😂 Efter det for vi hem, tog vi det lugnt, laga sallad och mamma lagade maten😛 Vi åt fullkornsris och kyckling och min sallad och till efterrätt blev det Åländsk pannkaka med grädde och sylt😛 Nu tar jag det bara lugnt😇 

Obs: Lite dåligt med bilder idag men hade så fullt upp.. Mer imorgon säkert☺️ 

Mommo fyller imorgon så då firar vi henne🎁🎉🎈🎂 

Ha det bra och sköt om er🎀 Puss😘💋 

  
 

Kommentera

