Blondie Hair & Snapchat picturesđŸ‘»

 Sov lĂ€nge idag, drack en shake, tog det lugnt, tvĂ€tta tvĂ€tt, sĂ„g pĂ„ tv och sen for vi till Citymarket😇 Efter det sticka jag och tog det lugnt och sen fĂ€rga jag hĂ„ret👾💇 Älsklingen laga lasagnetten med wokgrönsaker i ugnen medan jag tvĂ€ttade hĂ„ret, Ă„t maten oc salladen och vila efter maten🍮😛 Resten av kvĂ€llen packa jag vĂ€skan inför min och Christoffers resa till Åbo –> Åland😇 Nu tar jag natten, tidig vĂ€ckning imorgon😮 GodnattđŸ˜ŽđŸ’€ 

Bjuder pĂ„ Snapchat bilderâŹ‡ïž

  
    
    
    
    
    
    
 

Kommentera

