Tisdag🎀

Vakna, drack shake och for till skolan😇 

Idag blev det att laga två sallader, diska och hjlälpa till i köket😛 Sen promenera jag till Stora optima Trädgårdsgatan för att vänta på min kille☺️ Han kom och sen förde han mig till loppiset Sell Buy Rent, hitta en tröja och prydnad😇 Sen for jag till min lägenhet och tog de lugnt, baka en syltpaj, mm mums va den blev god😛 Resten av kvällen vila jag och tog det lugnt😴💤 Gjorde faktiskt inte nåå😂 Tog en dusch och for tillbaka och sova😇😴💤 Hoppas ni hade de braa💖  
    
    
    
    
    
    
    
 

Kommentera

