Amarillo🍔🍷🍴🍨🍧

 När vi var framme i Vasa så bjöd äksklingen mig på mat, Till Amarillo restaurangen😛 Beställde Vege Burger, Spansk Röd Vin och Vatten😛 Vi fick lite snacks före maten kom😇 Maten kom efter  30 minuter, men VA fick ju fel mat, beställde ju INTE Vege Burritos utan Vege Burger så jag sa till Servitören att jag ville ha Vege Burger och hon sa Ursäkta och att det kan ta 6 minuter. Jag sa att det var lugnt!! 

För jag tänker int äta nåt jag inte vill ha och nåt jag inte beställt, hörde från andra bordet och tredje bordet också klagomål och det var samma servitör, som kom med fel mat eller nåt liknande.. Jag mena om man vill vara Servitör så måste man väll höra vad kunden beställer och vill ha, eller hur? Visst kan det hända misstag men tyckte det blev för mycket då 3 bord redan sa till om att de fel mat eller nåt liknande… Jag till och med sa att jag vill ha Vege Burger och pekade på listan så hur många gånger måste man säga om det? En, Två eller tre? 

Jag bara säger, för det var ju helt fullt i Amarillo och dom ha stressigt men det blir ju inte lättare och bättre både för servitören och kockarna, om servitören hör fel så måste hon ju föra bort maten till köket och kocken måste laga en annan/ny portion och servitören måste föra den till bordet! Nåjaa ska ju inte klaga, hon sa ju ursäkta och fick ju min Vege Burger🍔🍷🍴 Men tänkt bara att de blir ju lättare om dom hör rätt första gången😇 Men Vege Burgern, Potatisarna och vinet var nog det godaste jag smakat😛 När vi var klara så var det dags för efterrätten😇 tackade för maten och sa att Vege biffen var jätte god😛 Vi beställde en glass portion som vi delade, väntade i några minuter och sen kom glassen… Jag och Toffe var helt förvånade. Är den här glassen verkligen för 1-2 personer😂 Såg nog ut som för 3-4 pers😂😂 Nå vi åt och var glada och tills sist var vi såå mätta så vi orkade inte mer och lämnade lite😂😂 

Sen blev det toa besök😂🚽🚽💩💩 Sen förde älsklingen hem mig och tog det lugnt och for och sova, blev så trött efter maten😘😴 

Blev en underbar dag, en fantastisk Fredag💞

Hoppas ni hade det också och att ni får en bra helg💖

  
    
    
    
    
    
 

Kommentera

