2 Månader ilag💞

Du & Jag💞

Vi vakna och körde iväg mot Vasa, men älsklingen hade nåt ärende i Prisma mitt i allt😂 Väntade i bilen, han for och han kom tillbaka, visste int alls vad han gjorde i Prisma fören han öppnade min bildörr och gav ett litet paket🎁 Ååååååh blev så lyckligt kär😍 

Vågade ju fan inte öppna de 😂 Men till slut så öppnade jag paketet, sakta men säkert. ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD FINA HELLO KITTY ÖRHÄNGEN OCH ÄKTA SILVER🎀💎💍 Gav en puss till min älskling och såg på mina örhängen💏 Paketet var ju såå fint men innehållet var ju alldeles för underbart fina💞 

Sen körde vi mot Vasa😇 Jag stickade och han körde😂 

  
    
 

Kommentera

