School again🏫

Älsklingen förde mig till skolan, magen sjuk och skakade, pratade med psykologen en stund och sen vila jag i vilorummet ända tills maten😕 Hade så i magen, skakade, var trött och mådde lite dåligt😁 Efter maten så for jag på lektion, psykologi och miljökunande🎓📝📖

Sen promenera jag till Optima Trädgårdsgatan för att vänta på min älskling, eller min bulle bagare😝🍞🍩 Sen chatta jag med min syster och en vän och väntade på att bagaren skulle bli klar😇 Efter det for vi till loppiset i Jakobstad (AmidaHallen)👍  Obs: Bilderna kommer i tredje/sista inlägget👖🎽👚 Sen körde älsklingen mig till Nykarleby😛 Tog det lugnt och mixa en shake med bananer och jordgubbar🍹 Sen prova jag mina nya kläder😇

  
    
    
    
    
    
    
 

Kommentera

