Not my day😓

Vakna och gjorde mig klar men Neeeej energin var för låg och kände mig svag och dålig, så stannade hemma😴 Blev att ta Selfies istället idag då, åt sallad och drack kaffe🍴☕️ Sen låg jag i sängen resten av dagen, älsklingen kom och tog det lugnt☺️ Mitt mående var verkligen skit idag😞 Så tog jogginpass ikväll men Neeej alltså vilken ben värk, fick igår värk också men AAAJ idag värkte det sååå, kunde nästan inte gå, så blev en kort promenad idag🏃😔 Var verkligen inte min dag idag😞 Tog det lugnt resten av kvällen, nu tar jag natten, blir skola imorgon🏫 Godnatt alla😴💤 Puss😘💋  
    
    
    
   
   
   

Kommentera

