Måndag igen då🎀

Vakna på morgonen och kände mig dålig och helt slut i kroppen så meddela läraren att jag stannar hemma😴 Sovd halva dagen, städa lite och sen for jag med personalen till butiken, blev nog bara grönsaker och frukt + mjölk😛 Sen tog jag det lugnt, tala med personalen o dammsuga och vila☺️ Gjorde en god sallad😛😛 Sen for jag och jogga en stund, tog en dusch och nu vilar jag, snart och sova😴💤💤 

Hoppas man mår bättre imorgon, hade ingen kraft, lust och energin var helt på bottnet och mådde så dåligt och ångesten kom idag😁😞 Mår nog bättre nu så blir nog skola imorgon, hoppas bara folk lämnar mig ifred och inte blir som småungar (talar skit om någon, mobbar och är barnsliga) De ju helt onödigt!!! Hoppas bara att sista året blir bra, att vi alla jan vara vänner och ge andra arbetsro och växa upp, trodde vi var i den åldern att man börjar fundera på vad man säger/gör, tänker på framtiden, blir mognare och vet vad som är rätt och fel.. Men jag har märkt att jag är såå tidig i åldern, redan på låg stadiet var jag vuxnare än andra och var lite annorlunda än alla andra, därför var/är jag mera ensam för vill vara med vuxna/äldre och prata om vuxna saker, tråkigt men sant, eller så vet jag inte vad det är med mig, är bara annorlunda eller kanske det låter bättre med ordet ”Speciel” är speciel😇 Trivs bara mer med vuxna/äldre, har faktiskt ingen anning varför, har typ alltid varit såå😳 Förstås på dagis var man med barn och  1-3 var man med yngre men insåg nog fort vem jag var, vem jag vill vara med, vad jag vill o trivs med, och insåg att jag blev mognare och vuxnare före alla andra, måste väll acceptera mig för den jag är då, kan ju inte vara någon annan, jag är jag, du är du, vi är vi och vi finns för varann🎀 Så är det bara💖 Gör ju misstag och fel jag med, är ju inte perfekt heller men såå skön känsla då man lär sig av alla misstag/fel man gör, är mycket starkare nu än om jag tänker bakåt (1-4 år tillbaka eller till och med 7-9 år tillbaka) Jestas man va ju inte lika stark och man visste inte vem man var ännu, eller kanske man visste vem man var men man tänkte inte framåt och vad som kommer att hända i framtiden och hur mycket man växer, mognar sig och hur mycket man förändras varje dag som går och hur mycket man lär sig av allting😇 Så otroligt häftigt vad man ändras med tiden😂 Wow säger jag bara😂 Life is Cool😝 Man ska ju vara sig själv och gö de man trivs med, bara man inte sårar/mobbar andra!! 

Oj ska man ta natten😂 Skoldag imorgon, får hoppas jag orkar till 100% men jag ger ju aldrig ALDRIG upp, kämpar och går uppåt varje dag😇💪 Strong Bitch😝 

Nåjaa Godnatt alla nära och kära😴💤 Puss😘💋

  

    
    
 

Kommentera

