Tortilla dags🍴

3 och sista dagen tortillas😛 Räckte faktiskt perfekt allting till 3 dagar😇 Förutom plättarna måsta vi köp mer idaa😂 Men vi åt 2 var, då vi tog ett paket med 4 stycken bara👍 Blev ju mätt i alla fall ju😝 Efter det somna jag, blev så mätt och trött efter maten, när jag vakna så for jag ut och jogga🏃👍 Tog en dusch, packa väskan och älsklingen förde mig till Nykarleby🚕 Han gjorde 3 flätor åt mig😇 Hihi så gullig han är min Sweet Toffee älskling😂🍬 Packa upp, gjorde mig klar för natten, klockan är snart 01.00 och får ingen sömn😂 Aargh😝 Hade lågt blodsocker också (2.7) det förklara ju varför jag skaka, hjärtat slog dubbelslag och att jag inte kunde sova, åt ett bröd och Herbalife Proteinbar så får hoppas sömnen kommer nu😴💤

Godnatt och Sweet dreams💞 Puss😘💋

  

Tips: Super goda såser🍶
  
    
    
Mums🍺
   
   

Kommentera

