Onsdag🎀

Vakna och for med bussen till skolan🚍 Idag hade vi Kännedom om olika kulturer( Vi skrev om olika länder, jag skrev om Grekland för dit har jag ju varit) Psykologi (Mitt favorit ämnen)😇 och sen Miljökunnande, vila sista timmen för mådde dåligt😞 Sen kom älsklingen efter mig och for till Halpa Halli (köpt kropps lotion och eyeliner😇) Sen for vi till hans lägenhet, sovd en stund, var så trött😴 Sen laga älsklingen spagetti och sås😛 Vi titta på Beck och tog det lugnt☺️ Sen körde han mig till min lägenhet i Nykarleby, ca 20.15 for jag och jogga/promenera i 35-40 minuter🚶🏃 Skönt😛 Sen tog jag en dusch och lacka mina naglar💅 och nu är klockan så mycket som 23.10 så dags att sova snart, är lite trött också så säger väll Godnatt nuu😴💤 Hoppas ni hade en underbar dag☺️ och Torsdag imorgon, närmar sig helg😇 Puss på er😘💋  

    
    
 

Kommentera

