Söndag🎀

 Sov till 10.00 idag, och tog det lugnt och drack en shake😛 Sen en dusch och tog det lugnt☺️ Sen sticka jag en filt, spela Hay Day, chatta med vänner och vila + packa väskan😇 Sen åt vi tortillas och laga mig klar för vi blev bjudna på kaffe till min styvpappas föräldrar, där drack vi kaffe, fick bulle/glass, vi tala och såg på tv och fick lite bär. Sen kl 19.30 for vi hem, packa det sista, mommo ringde och vi talade och sen kom Toffe/älsklingen efter mig och nu kör vi till Nykarleby/lägenheten🎀 

Inte så mycket bilder men bjuder på Selfies😝 Hoppas ni hade en underbar helg och några timmar kvar av söndagen, Imorgon skola igen😇 Tjohoo, trivs no såå bra där, SISTA ÅRET😝 TJOHOO😂 

Godnatt på er nu och söta drömmar, om jag inte skriver nåmer ikväll😴💤 Puss😘💋

  
    
   

Kommentera

