DagensFynd🎀

 Från Gina trico köpte jag en vit blus att han under en annan blus🎀

Från Seppälä köpte jag bh eller vad såna där  nu kallas😛 Och fick läppstift på köpet💄

Från Bik Bok köpte jag en ring💍

Från Cubus köpte jag bh, dom var på rea👙

Från H&M köpte jag Bh, en under blus (lite kortare), 2 ringar,  3 tröjor och två blusar👚 Om man köper kläder för 50€ så får man ett plagg på köpet, blev och kosta 40€💸 och fick en tröja på köpet😇 Happy😂 Älsklingen gav mig lite extra pengar💸 Han är bara för underbart gullig😇 Blev såå lyckligt glad för dagen☺️ Happy girl😂

Längesen man hade shoppat så det var skönt att få gå ut idag🎀 Shoppa och kläder, det är nog det bästa jag veet😛+ att städa, laga mat och BAKA såklart😂 Toppen dag idag, hoppas ni hade det lika bra som jag hade😘 Puss och kram💋 Kommentera gärna på min blogg☺️



  
    
    
    
    
    
    
   

Kommentera

