FREDAG🎀

Idag hade vi Matematik, for och ladda mitt buss kort frĂ„n skolan, sen hade vi samhĂ€llsfĂ€rdigheter och ArbetslivsfĂ€rdighet och sen hade vi fredagsfika, lĂ€raren bjöd pĂ„ kaffe och en kaka men drack bara kaffe😇

Efter skolan kom Ă€lsklingen och hĂ€mta mig och han sa att han för mig till Vasa sĂ„ jag inte behöver ta bussen😇 Gulligt av honom😘

Vi for via Abc och fick en vĂ„ffla, namm, super god😛 Nu far vi mot Vasa och sen ikvĂ€ll ska jag fa och hjĂ€lpa mamma pĂ„ Cafe Kotileipomp😇 Äntligen ser man mamsenâ˜ș

Hoppas ni har det bra😘 Puss💋  
    
    
 

Kommentera

