Yrkesteamsmöte & Besök till internatet🎀

Klockan 16.00 var det Yrkesteamsmöte i Optima trädgårdsgatan😇 Först fick vi mat och sen for jag, 2 av mina lärare och dom 3 andra lokalvårdare till ett rum☺️ Vi satte oss ner runt ett bord och sen började vi diskutera om skolåret, planeringar, ideer, yrkesprov, skolämnen vi har, städning och lite annat intressant😇 vi var 6 stycken i gruppen och diskutera och vi sa våra åsikter och ideer☺️ Det var kul, tog 1h 30 minuter, och nästa möte är nångong i Maj☺️ Hela Optima hade detta möte så fick vänta på min älskling några timmar, då han var på mötet😂 Men gick runt och se lite😇 När han var klar så körde han mig till Nykarleby, vila en stund och sen promenera/jogga jag till internatet🏃 Klockan 20.00 var det kaffe, så drack kaffe där och prata med personalen😛☕️ Sen klockan 21.00 gick jag tillbaka till lägenheten, tog en dusch och nu tar jag det lugnt, ska kanske se någon film (Taken) eller så far jag och Sova😴 Hoppas ni har haft en bra dag, för det hade jag👍 Godnatt och söta drömmar så hörs vi imorgon😴💤 Puss & Kram😘💋  
    
    
    
    
   

Kommentera

