Jogging Pass🏃

Älsklingen förde mig till lĂ€genheten, drack en shake, tog mina herbalife tabletter och sen for  jag och jogga🏃 Var nog ca 30/35 min och jogga och nu vĂ€rker det😂 Men bra tecken de😂 TvĂ€tta min första maskin i min nya tvĂ€ttmaskin👍 Den funka😝Sen blev det en dusch, blev sĂ„Ă„ svettigđŸ˜č Sen drack jag en till shake med blĂ„bĂ€r, sĂ„Ă„Ă„ gott😛 Sen blev det film och Ă€lsklingen gjorde mig en flĂ€ta🙆

Nu Ă€r man trött efter joggningen🏃😮 SĂ€ger nog Godnatt och söta drömmar, sĂ„ hörs vi imorgon💞

Go natt sötisarđŸ˜ŽđŸ’€ Puss😘  
    
 

Kommentera

