FamiljeFestService😇

Vaknade 06.00, laga mig fĂ€rdig, drack en Shake och sprang till bussen🚍 Idag hade vi FamiljeFestService hela dagen, gjorde dekorationer av kĂ„l och blommor idag.. SĂ„Ă„ vackra de blev😇 Sen sĂ„ baka jag smĂ„ bakverk med nougat i😛 Mums, Ă€r pĂ„ diet men mĂ„sta nog smaka en😂 Var ju Ă€ndĂ„ pĂ„ en lĂ„ng jogging tur igĂ„r😝Sen diska jag och sen var dagen slut, Ă€lsklingen hĂ€mta mig och vi for till trĂ€dgĂ„rdsgatan/optima för Ă€lsklingenhade nĂ„ Ă€rande ditâ˜ș Nu tar jag det lugnt i hans lĂ€genhet dĂ„ han Ă€r pĂ„ ett annat Ă€rende, vila en stund efter skolan, var sĂ„Ă„ trött🎀

Hoppas ni har det bra💕💞   

    
    
    
    
   

Kommentera

