Mitt hälsosamma kylskåp🍴🍏🍌🍋

 Kastat bort allt ohälsosammt och se så fin syn jag fick på mitt nya kylskåp, mitt nya liv & mitt nya jag💁 Bara grönsaker, fukter, bönor, avokado, morötter, blåbär, mjölk, och smör och pålägg får nu vara kvar om jag nu får så lågt blodsocker och verkligen behöver äta nå bröd, men köpt idag fullkornsbröd🍞 Sen laga jag en underbart/strålande god sallad, med sallad, gurka, tomater, paprika, bönor och lite riven ost😛  
    
   

2 reaktioner till “Mitt hälsosamma kylskåp🍴🍏🍌🍋

  1. Med dr Annika Dahlqvists artegna = hälsobringande LCHF-kost = bara ca 20 % av socker och kolhydrater – till förmån för mera av animaliskt fett och ekologiskt vegetabiliskt fett av typ kokosolja och olivolja, sedan mer än fem år tillbaka, så har jag blivit av med min livshotande kärlkramp sedan ca tre år tillbaka. Jag är lagom viktig = jag mäter 1,81 m över marken jag går på, väger ca 70 kg och är numera frisk som en nötkärna = jag har ej ont någonstans och äter inga mediciner.

    Om detta skrev jag ett brev till en kompis om 2013 – och det finns på nätet här. Professor Göran Sjöbergs kåseri om livsfarliga kolhydrater går ej av för hackor heller – om hen så säger.

    Jag köper numera också företrädesvis sådant som är ekologiskt odlat = sådant som ej är gödslat med rötslam, konstgödsel och ej är sprutat med bekämpningsmedel.

    Tränar gör jag aldrig – men en timmes promenad i lugnt tempo blir det som vanligast varje dag. Det har jag hållit på med sedan mitten av 1970-talet. Det mår min Kropp helt enkelt utmärkt bra av.

    Gilla

    1. Oj det låter j jätte bra😇 Är jätte nöjd över dig, du ha klarat dig otroligt bra och stark är du💪 Kämpa vidare och det ska jag också göra👍 De viktigt att kroppen mår bra och att man känner sig pigg och glad☺️ Lycka till🎀

      Gilla

Kommentera

