Tisdag😋

Vakna, laga mig klar och åt morgonmålet😋 Sen med bussen till skolan🚍 Idag var det familjefestservice, laga, kommer nu inte ihåg namnet på vad dom heter men nå slags muffinsar med maletkött i😛 Goda som bara den😝 Sen skura jag köks golvet, vatten med medel igen, och skurborste😇 Sen hade vi lite teori och prata om morgondagens program😉 

Älsklingen hämta mig och vi for till min lägenhet, vi tog det lugnt, Nykarleby optima läraren kom hit och förde tvättmaskinen men blev ett problem att få in den i wcn så dom kommer tillbaka imorgon och tar loss handfatet och sätter tvättmaskinen på plats😇 Sen såg jag slutet på Harry potter, somna en stund och vakna och lagade mat😛 Laxen och ris laga jag som lämna från igår😋 Sen såg jag på Batman med älsklingen och spela Hay Day😂 Nu tar vi det lugnt😇 Hoppas ni hade en underbar kväll och fortsätt njuta av kvällen🎀 

  
    
    
    
    
   

Kommentera

