Fredagsmorgon🎀

Vakna av att personalen ringde, jag bara Faaan vakna inte av alarmklocka pĂ„ telefonen⏰ MĂ€tta blodsockret och tog insulinet och ringde tillbaka till personalen och berĂ€ttade vad jag hade, för diabetesskötaren ville veta hur det hade gĂ„tt, sĂ„ inte de ha blivit vĂ€rre för dĂ„ skulle jag ha hamna pĂ„ sjukhuset, men NEJ hade 3.9 sĂ„ det var ju perfekt👍😇 Åt morgonmĂ„let, laga mig klar och packa vĂ€skan och sen gick jag till bussen🚍 Nu sitter jag och vĂ€ntar pĂ„ timmenđŸ« 

Ha en underbar dag😇💞  
    
    
 

Kommentera

