Jeppis tattoo & Next tattoo on the way💀

Efter skolan for vi till Jeppis Tattoo i jakobstad för att boka in en ny tid till min tatuering (Diabetic tattoo) 💀 Vi for dit och sa till dom hurudan jag ville ha men det blev en förändring och han ändra den och jag blev nöjd med den han hade hittat. Blev chokad då han sa att han har redan tid idag klockan 16.30 så jag sa bara Joooo😂😂 Passar bra för mig, vi for till Christoffers så länge. Myste, såg på serie och åt nudlar😛 Sen var klockan 🕟 Så vi körde dit, tatueraren var inte på plats så vi vänta en stund, sen när han kom så vissa han lite hur han hade menat, storleken, färgerna och såå😇 Sen for han och rita den så fick vänta en stund till men det var värt det😂 Sen när han var klar så fick jag fa och sitta på stolen och vänta tills han laga allt i ordning. Sen sa han Nu börjar vi på då, på din andra tatuering😇😂 Sen börja han påå, tog lite sjukare denna gång men det var värt det, men grät och ropa int så, såå ont tog det inte😛 Sen när han var klar så vänta han en stund och sen laga han spray och plast och på☺️ Nöjd blev jag, den var nog sjuk hela kvällen men jag är ju en Strong Bitch😂👸 Sen for vi till lägenheten min, till Nykarleby👫  
    
    
    
    
    
    
    
    
   

Kommentera

