Tänk va man ändras genom åren⏰⌛️

Lite gammla bilder, men inte alltför gammla😂👵 Bara lite mulligare och svart hår och en annan stil😂🙊

Men vännerna finns alltid där i mitt hjärta och kontakten hålls kvar?😇 Best friends forever💞👭 Saknar mina vänner såå mycket, Varje dag🙋 Ibland önskar man att man sku kunna gå bakåt i tiden och ändra sig redan dåå men då skulle jag inte vara den människan jag är idag💆 Är nöjd över den jag är idag, fast min diabetes är inte på topp, stressen är kvar och dåliga dagar ibland. Men bra o dåliga dagar har vi ju alla☺️

Usch vad tiden går alltså, först är man i mammas mage, man födds och öppnar sina små ögon, man äter sover och skiter, man växor och växer, man går i dagis, börjar skolan, tappar mjölktänderna, får mens, jag får diabetes vid 9 års åldern, har en tuff tid, börjar högstadiet och byter till en enklare skola, hamnar på sjukhus och barnhem, depression,får sömnpiller, slipper hem tillbaka,  problem och dålig kontakt med pappa, kämpar vidare, går ut skolan, träffade min första kille som tog slut, började studera vid Optima Lannäslund, Hus och hem, träffade mitt andra ex, var tillsammans ca 1år? gjorde slut, kärleken bara försvann och ville vara singel ett tag, månaderna gick och skolan var tuff andra året, en del skit fick man, misstag hände, och grät och var rädd varje dag, träffade mitt  tredje ex, men funkade inte mellan oss, dagarna gick, skolan och skolavslutning, träffade min fjärde kille, njöt av dagarna tillsammans med honom, vi fiskade, var i villan och var hos hans föräldrar, var lycklig och mådd bra, han ville ta en lång paus, men det tog slut, hjälpt mamma på jobbet, kippt gräset, färga håret brunt, sommarjobb i Carl & Carolina, hamnade på sjukhus i en vecka, sjukledig en vecka, jobbade hela sommaren, träffade Christoffer, 1.8 2015 blev vi ihop, vi var tillsammans, åkte till vanda, jumbo, for till hans lägenhet, lagat mat ihop, shoppat, varit hemma, tagit det lugnt, färgade håret blont, simmat, SKOLAN började, skoldagarna har börjat bra, skaffat tatuering, Juthbacka marknad, skola, hem i helgen , solat, och snart med bussen till Nykarleby, skola imorgon😇 Tänk att de sista året nu på Hus och Hem, känns som att jag just började, men Näää😂 Tiden, sekunderna, minuterna, timmarna, månaderna, åren går såå fort. Hinner inte med😇 Sen far man ut skolan, börjar jobba, flyttar hemifrån, och börjar ett liv☺️ Såå häftigt, är redo för allt som kommer att hända efter Optima😇 Kanske nu int barn ännu men men😂😂 

Men allt skit/bra jag har gått igenom så har jag lärt mig av, vad som är rätt och fel, man lär ju sig av misstagen😇 Livet är som ett pussel, man väljer sin väg/stig dit vart man vill gå, det tar dig dit du vill, det är bara att inte ge upp, kämpa och se framåt/positivt.☺️ 

Hoppas ni har det bra💞 Saknar er☺️ Puss och kram😘💋

  
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
 

Kommentera

