Cafe Kotileipomo☕️🍰

Buss resan gick bra, stannade vid busshållsplatsen och började gå till Rewell Center, och en våning upp, där såg jag mamma i Cafe Kotileipomo😇 Var knappt nå folk så tog en pajbit och kaffe och pratade med mamma en stund☕️🍰 Idag fick jag diska, fylla på mera te, torka bord, dammsuga, ta in borden och stolarna😇 Resten av kvällen tog jag bara det lugnt, åt lite spagetti och sås som mamma och sen somna jag efter maten och chatta med vänner och tog det lugn, laga mig klar för natten och sen sajag Godnatt😴💞   

   

Kommentera

