Today is the day, Tattoo day💘💀

Tattoo Baron i jakobstad💀

My dream came true😇 Dagen jag väntat på i flera år blev nu sann och äntligen bestämde jag mig vilken tatuering jag ville ha 😇 Hitta bilden på internet, ville inte ha nyckelpigan så tatueraren  ritade och lagade den mycket bättre😂😇 

   

Hade tid klockan 16.00, det var någon annan före mig så fick vänta en stund, kroppen skaka och var nervös, ont i magen fan hela dagen😂 Sen fixade han till stolen och allt klart och redo för äventyret😂 Satt ner mig på stolen och han putsade armen och satt linjerna på armen😇✒️ Han frågade flera gånger om jag var nervös och han visste att det var min första tatuering😇Sen började han, tog faktiskt int fan alls nå sjukt, efter en stund skakade tatueraren mera än vad jag gjorde😂  Började bli ömt men sjukt tog det inte☺️och hade inte ont i magen längre heller😂 Tyckt ju he va skönt och tänk fråg om han kan laga mer tatueringar😂 Men sa nog till redan om min andra tatuering, en text där var det står Diabetic på😇 Var nog ett jävla bra ställe, fick nog skratta i mellan åt till dom som tatuera och fick en yxa också om jag ville så tatueraren på huve😂😂

Var faktiskt jävligt kul och skönt och blev så nöjd och lycklig😇❤️ Blev faktiskt billigare än vad han sa sist vi träffades också, fast färgen kom med också😂💶  I’m a strong Bitch😂💀💉

Älsklingen fota medan tatueraren tatuera mig💉☺️ Jag fota bordet, maskinen, låtsat handen och stolen😂😇 Sen när det var klart så betalade min älskling och tackade sååå mycket till tatueraren och sa att jag kommer säkert igen😂 Så nöjd och lycklig nuu😛😇
  
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
   

Kommentera

