Första skoldagenđŸ«

Älsklingen förde mig till skolan🚕 Första dagen var nĂ€stan bara information om Ă„ret och sĂ„Ă„đŸ˜‡ Sen skulle vi skriva 1 sommar minne i enlapp och sen skulle vi gissa vem som var vems😇 Sen vattna vi blommorna och laga dom pĂ„ rĂ€tt plats och plantera blommor och sen skulle jag öva till inspelningen tills imorgon😇 Det gick braâ˜ș Vi slutar 13.30 nu varje dag, sĂ„ Ă€lsklingen hĂ€mta mig och han förde mig till lĂ€genheten💞 Sen 15.00 tiden for jag och handla med en personal för kylskĂ„pet var helt tomt nu  dĂ„ det varit sommar och dĂ„ jag kom hit pĂ„ söndag😛 Vi handla mat och annat viktigt och sen vilade jag, lagade korv och mos och sĂ„g pĂ„ en filmâ˜ș och Ă€lsklingen skĂ€rde upp min honungs melon dĂ„ Ă„t dom pĂ„ kvĂ€llen, en pirog och vispgröt😂 Sen somna jag framför tvn och vakna 05.00 men mag ont och migrĂ€nen nu i 3 dagar, mĂ„r int alls bra men orkar Ă€ndĂ„Ă„đŸ‘đŸ’–   
    
    
    
    
    
    
    
    
 

Kommentera

