Fredag –> Helg😎

Vakna, åt morgonmål och vila en stund och sen cykla jag till Carl & Carolina, det var sista arbetsdagen igår, fick int vara nå längre och det fanns inte så mycket att göra mera😁 men dom sa att jag är välkommen någon annan gång😇 Förde bara nyckeln, namnskylten och arbetstimmarna till Chefen☺️ Sen cykla jag hem, spydde 2 gånger på grund av högt blodsocker, Dumma mig, säger jag😂 Sen kom älsklingen till mig, han klippte gräset för mig för jag var så dålig, svag, ont i magen, jävla hård migrän och yr. 

Jag packa väskan till söndag ( då jag far tillbaka till internatet/lägenheten😇) Usch vad mycket tjejer/jag behöver med mig😂😛 Sen körde vi mot Jakobstad, for först till Citymarket och handla lite och sen for vi till hans lägenhet😇 Vi vila en stund och jag sov en stund och sen laga älsklingen Fiskpinnar och hans goda mos😛🍴🍛 och meloner🍉🍉🍉🍉 Sen tog vi en dusch, såg på tv en stund och sen for vi lite tidigare och sova😴 Tidig väckning (3.45)😴💖  
    
    
    
 

Kommentera

