Jobb & Hjälpa mamsen☺️

Vakna 7.40, låg i sängen en stund, packa ner min mat och promenera till jobbet, för cykeln var på jobbet så måsta gå😇 Men skönt var det😎 Åt två bröd och drack kaffe😛 Sen diska jag morgon disken, skala morötter och laga morotsallad med lite ananas bitar😛 Sen torka jag ytor, diska och laga klart till maten och förde mat kärran till personalen☺️ Jag och köksan åt i lugn och ro, det var så lugnt😇 Sen diska jag efter maten och dammsuga och moppa golvet👍 Ville dammsuga för det är såå jobbigt med sopskyffeln😂 Sen drack jag en kopp kaffe och kex och sen cykla jag hem🚲🚴 Sååå varmt😝 Tog det lugnt hemma och vänta på att Christoffer sku hämta mig och föra mig till Cafe kotileipomo🍰 Fick kanelbullar, bröd och knäckebröd av min älskling😛 Klockan 17.00 for jag och hjälpte mamma på  Cafe, diska, diska, tog smutsdisken in, koka mera kaffe, dammsuga och tog in ute stolarna/borden😇 Sen for jag och mamsen hem😎 Åt soppa och drack kaffe och kanelbullar😛 Min bagare kan noo👍😛 Sen tog jag det lugnt, laga en sallad till mig till jobbet, tog en dusch, chatta med vänner och nu snart och sova😴 Jobb imorgon, men ska baka glutenfritt hela dan😛 Till konstens Natt😎 Så enkel och rolig bak dag imorgon😇 

Godnatt alla💞😘  
    
    
    
    
    
    
   

Kommentera

