Måndag eftermiddag🍓🍲🍰

Efter Hvc och att jag hade sovit 1 timme så for jag med mamma till butiken och handlade, super kul😂😇 köpte 10 kg/lådor jordgubbar också så dom rensa jag och mamma tillsammans då vi kom hem, sen skala och skärde jag grönsakerna till malettkött soppan🍲🍴 Sen kom min älskling, satt i rummet en stund och fick goda bakelser😛🍰 Sen for vi till Jysk, han köpte en skoställning, bra ti haa😂 Sen kolla vi i varje möbel butiker och promenera i stan och sen for jag hem och åt soppan😛 Kaffe och bakelse efter maten med mamsi😛 mums😛 Kvällen blev lugn, vila en stund, tog en dusch, strök lakanen med mamsen och sen te och bröd och nu snart och sova😴 Jobb imorgon😎👍                  

Kommentera

