Städdag😇

Vakna och åt och mamma förde mig till sjukhuset, for till kirurgiska  polikliniken och kolla på såret, cykla till  stan och shoppa igen, köpte 2 blusar, ett halsband, örhängen och ringar😇 Smycken bara 1.50€ styck😇👍 Sen for jag till apoteket och köpte eksem salva☺️ Sen cykla jag hem och städa mitt rum, torka ytor, tvätta tvätt, dammsuga och moppa golvet och damma mattorna😛 Nöjd över resultatet😂 Sen åt vi grill korv och potatissallad🍴 Sen tog jag det lugnt, kolla på film, tog en dusch och nu pratar jag med min älskling💏 Snart och sova, jobb imorgon😎 Fredag😀

Godnatt alla😘💋

                                           

Kommentera

