Work and Shopping💞

Vakna 06.00 och undra om jag försovit mig men Nej Nej, for och sova tillbaka och vakna 08.00 och laga mig klar till jobbet😇 

Köksan och jag Ă„t gröt, bröd och kaffe först och prata och sen diska jag morgonmĂ„l disken, laga sallad, sen mat och sen diska jag igen efter maten och sen sopa och moppa jag golvet, sen skicka min Ă€lskling att han var utanför mitt jobb, han tog bussen 😇 Gulligt❀ Var pĂ„ stan, shoppa igen, hitta 3 blusar, Hello kitty natt plagg, trosor och halsband och 2 st hĂ„rfĂ€rger frĂ„n Halpa halli😇 Sen promenera vi till prisma, vi pussa och snacka, jag cykla hem och han for med bussen till Jakobstad😇 Sen tala jag med mamma, tog det lugnt, kolla pĂ„ mina nya klĂ€der och sen Ă„t vi pizza, tog Burgerpizza och nu vilar jag efter maten och lyssnar pĂ„ musik och ska ta en dusch, fick jobb imorgon ocksĂ„, att stĂ€da hyllor och skĂ„p😇 Men sovmorgon, börjar först 10.00 och nĂ€sta onsdag ska jag baka nĂ„t glutenfritt bulla eller nĂ„t. 

Har ni nĂ„t tips pĂ„ glutenfritt, bulla, pajer, kex eller nĂ„t enkelt men gott😛? Kommentera gĂ€rna. Dom ska ha det till konstensnatt i Carl & Carolina Ă„ldringshem sĂ„ ska baka nĂ„t till det och vecka 33 sku jag egenligen ha varit ledig men jag frĂ„ga om jag fĂ„r jobba istĂ€llet för jag behöver inte nĂ„ ledigt😇

Ha en trevlig fortsĂ€ttning pĂ„ kvĂ€llen❀ Godnatt💖

                                     

 

Kommentera

