Söndag💞

Idag sov vi länge, myste och sov på tv och åt god morgonmål bredvid min älsklingen❤️ Vi tog det lugnt på morgonen och sen for vi till Citymarket och Lidl och köpte mat och hitta jätte fina skor på rea som jag blev kär i😍 Sen for vi hem, såg på serien Sjukan nästan hela kvällen, sen laga vi mat tillsammans😇 Vi laga ris och kycklingvingar,🍗🍴🍛 och rödbetssallad och sider😛 Blev såå mätt men super gott var det😛😂 Efter det blev det vanilj & lakritsglass med strössel🍨 Sen tog vi det bara lugnt, jag diska, titta på serien, tog en dusch och nu ser jag på serien sjukan och tittar på när älsklingen sover😇❤️ Tidig väckning, Älsklingen börjar 08.00 på jobbet så han för mig hem före det😇 Konstigt nog så är jag inte trött och klockan är 02.00😂😂 Jag är nog en vampyr😂😂👻Vet int varför humöret hoppar nu😕 Är liksom jätte glad och sen blir jag trött på allt😯 Nå det går väll om😇😂 Har väll mycket funderingar bara☺️

 Nämen Godnatt till er sötisar💞💕 

                         

Kommentera

