Back to work😇

Vakna 8.00 och laga mig klar och cykla iväg till jobbet🚴 Lämna in sjukintygen åt en i kansliet och for och byta om, sen for jag in i köket😇  Kände på mig att detta sku bli en bra dag på jobbet och det blev det👍 Fick diska, drack kaffe och sen laga jag en sallad, hämta varor från källaren och fyllde på mera mjöl i hinkarna, åt min sallad och smörgås och snacka och skratta med köksan hela dagen, vi hade det såå roligt tillsammans som vanligt😂 Sen diska jag all disk efter maten och sen borsta och moppa jag golvet och sen var dagen slut😇                

Kommentera

