After work☀️🍓🍛💸

 Efter jobbet cykla jag till Prisma och parkera cykeln där, sen for jag gåendes till min pojkväns bil, han väntade utanför prisma😇 Jag satte mig ner i bilen och efter en stund sa han till mig ”Jag måste berätta en sak, som jag har gjort” Jag blev jävla rädd och jag sa ” Är det nåt farligt” 😁 Jag väntade en stund och sen gav han mig ett litet paket som var in paketerat😇 Jag blev så lycklig, jag fråga honom när jag får öppna det och sa Nuu😂 Jag öppna det långsamt, såg till först en ros och sen såg jag halsbandet, ett äkta hjärtsilver halsband💎 Åååh vad lycklig jag blev, han fick en stor puss och sen laga han på mig halsbandet💑 Kände mig som en prinsessa som bär på sitt finaste halsband💆👑👸 Sen gav han mig jordgubbar, som han hade köpt🍓😇😛

Till först for vi till stan och shoppa, for till H&M (Hitta 2 par byxor, blev så kär i dom ljusblåsa, en ring och min pojkvän var underbar som hjälpte mig och bära kläderna och han orkade såå bra😇 Sen for vi till Vero Moda, där hitta jag ett par byxor till, dom var såå häftigt blåa😂 Så det blev byx shopping idag men det behövde jag också mera av👖👍Sen for vi till DressMan för min älskling behövde en kostym, och sen gick vi till Cubus, där köpte jag en blus och rosa nagellack🎽💅 Sen fundera vi på vart vi skulle fa och äta, och det blev Dongnai (kina restaurangen i rewell center, gott med Asiatiskt mat😛) Jag tog stekt ris med kyckling, sååå gott och fick smaka min älsklings vårrullar, för han orkade inte😛 Efter maten, så for vi till Cafe kotileipomo, köpte två grisar och bröd, fick lite billigare för hon kände mig, att jag var dottern till Solveig alltså min mamma😇 Efter det for vi med bilen till stranden, vi myste och kolla på havet, båtarna, fåglarna och krama varann och talade😇 Vi satte en ganska lång stund och min mage var sjuk och mätt av maten😂 Efter det for vi till prisma, blev kissnödig😂🚽 Sen köpte jag en stor milkshake, choklad smak och min älskling tog en milkshake med jordgubbsmak😛 Sen for vi till fotbollsplanen för min älskling hade fotbollsträning och jag ville så gärna se på😇 Såg på träningarna, åt jordgubbar, godis och milkshaken😛 Efter träningarna, blev jag snål på en kaffekopp, så vi for till Abc, köpte en kaffe och bulle och till min älskling köpte jag en apelsin drink, såå god😛 Vi talade lite och sen for vi till prisma, vi myste i bilen och sen cykla jag hemåt😇 Tog en dusch och provade mina kläder igen och sen for jag och sova😴

   

  

  

  

   

   

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Kommentera

