Mitt sår💊

Se inte på bilderna om du är känslig eller inte tycker om öppna sår😁 Bilderna kan vara lite otäcka?😦

Om ni undra vad som har hänt, så det börja med att det blev en knöl, den växte och växte och det värkte och värkte och det var bakterier i hela området, tog hand om det hemma och fick nog vätska ut men det var fortfarande sjukt och fullt med bakterier inne i såret.😁 Jag hamna ju på akuten/sjukhus p.g.a min diabetes, så jag sa till skötaren om såret, nästa dag kom en läkare, han kollade på det, sen tog han fram kniven och verktygen  och sen gav dom värk tablett och bedöva mig, Var uppe en stund sen kände jag att mina ögon orkade inte vara öppna längre, stängde dem och sov😴 Kände inget och visste inte vad läkaren gjorde. vet inte heller hur länge jag sovd. Men jag vakna, såg mig runt, såg på såret och ett plåster va på, läkaren var borta och det kändes som man sovit i flera år men ändå så var det härligt att vakna upp igen.😇 Nästa dag värkte det och i flera dagar, nästa dag tog dom bort plåstret och jag såg på såret och jag stirrade😵😳 Tänkt fråg skötarna ”Måsta läkaren skära såde jävla stort😂” men det var säkert så dåligt i skick och mycket bakterier, men nu är bakterierna borta och såret börjar bli såå mycket bättre, och det värker inte alls.😇👍 Måste bara fa till Hvc 3 gånger i veckan, imorgon har jag tid 8.30 igen, måsta bara byta plåster för det blev för vått😁 Men de så skönt då man inte ens känner av det heller😇 Och det är inte lika djupt mera, det ser värre ut än vad det är😂😇 Tar bara lite tid innan det far fast ordentligt men jag klara mig😍Jag är en stark brud😂💪 I can do it😇

             

Kommentera

