Home sweet home💕

Måndagen tog de blodprover, blodtryck och åt morgonmålet, vila, sen tog de hand om såret och sen tog jag min sista dusch i sjukhuset🏨 Sen tog jag en promenad och vila en stund och sen blev det Lunch🍛 sen kom diabetes skötaren och sen blev det och vänta på läkaren, när han kom så prata vi om mitt mående, han kolla hur jag andades, sen sa han att jag slipper hem idag, fick en massa papper, sjukintyg, sen måst jag fa till Hvc 3 gånger i veckan för att ta hand om såret, sku måst fa idag men orkar inte😞😂Sen fick jag numern till Hvc, och sen fick jag faa😂 Kände mig så fri, det ända man kunde göra på avdelningen var att sova, äta,  få medicin, på wc, se på tv och korta promenader😕 Nu är man fri men sjuk/förkyld ännu och vi sjukledigt hela denna vecka ännu😷 Tog kakao, pirog och bakelse som belöning att jag slapp ut och att jag har orkat och jag var stark som klarade detta👍 Strong Bitch💪😂 Sen promenera jag till stan, kände mig förkyld och dålig, men jag for och shoppa underkläder, mobil skal, blus och byxor, Rea Rea😂👍 Sen for jag till Mcdonald’s för blev hungrig och hade inte varit där på flera månader/på jätte länge, och tog Big mac Plus ateria, då fick man mera franskisar och mera limonad och Coca Cola glas på köpet🍔🍟 Sen tog jag en milkshake🍦Sen var jag på stan en stund och sen for jag till Cafe kotileipomo, for hem med mamma sedan och tog det lugnt resten av kvällen😴

Oj det är redan onsdag, nå tisdan sovd jag hela dagen, såg på filmer, hjälpte mamma med maten, vila, hosta o hosta slemm, snöt mig, chatta med mina kill vänner och låg bara i sängen😴😷 Onsdag, sov länge, åt morgonmålet, chatta med mina killar och nu vilar jag i sängen och har tungt huvud och torra ögon😖 Lyssnar på musik, chattar och tar de lugnt😴 

Obs mensen börja också😂🆒 Har inte haft det på flera månader heller, min kropp är lite konstig, om jag tänker på att jag inte vill ha mens Nu så då får jag inte det, men igår då jag tänkte, ”När får jag mens, det kan nog börja komma nu” så då fick jag det😂 De samma sak om jag tänker på nåt annat så då händer det, tycker jag är ändå ganska häftig😇😎 Magiska tankar och kropp💃 Nåjaa jag är bara en vanlig människa som alla andra😛

Skönt och vara singel nu så man får sköta om sig själv lite också😇Känner mig fri, saknar nog Sebastian men måste acceptera att han ville vara ensam och singel, vänner kan man ju alltid vara😂😇 Men det är så skönt att jag träffat flera nya kill/tjej vänner att chatta med, mår så bra och är så lycklig😇 I ❤️ My Life Bitches😂 Nää nu ska jag vila upp mig, så man får fa och jobba nästa vecka igen😍

Hoppas ni har det bra💖

Tack för att ni finns där för mig sötisar💕

                                                                     

2 reaktioner till “Home sweet home💕

Kommentera

