Helgen🎀

Fredagen var jag ännu sjuk, kände mig att Nej nu orkar jag inte, krafterna var inte på topp att börja jobba😕 Men på kvällen for jag och hjälpa mamma på Cafe Kotileipomo, måsta ju göra nåt, kändes tungt men jag vilade mig i mellan åt och mamma hjälpte till så det gick nog❤️ Vila mig resten av kvällen, åt korv, såg på filmer och somna tidigt😴

Lördag sovd jag länge, åt morgonmålet, såg på Toy story, ville inte se på skräck så det blev en barn film😂 Sen vila jag, laga sallad till maten, städa min wc, tog det lugnt i solen, sen grilla vi kött, grillost, majs, åt sill och ny potatisar😛 Sen drack vi kaffe och satt ute i solen☀️ Sen for mamma och styvpappan och köra motorcykel och jag for till duschen, jag såg nå gamla hårfärger som mamma köpt nångång men aldrig använt, jag var till först rädd och nervös att färga om håret, men min riktiga hårfärg börja komma fram och hade inte det blonda/vita hårfärgen så jag provade mig fram, det blev mörkare än vad det stod på paketet, men det blev choklad brunt, lite likadant som jag hade som barn, men var nog blondare som barn också, men tänker nog färga det tillbaka till blont/vit före skolan börjar men ville prova lite och trivs nog ändå riktigt bra med detta😇

Efter jag färgat håret så såg jag på filmer, åt ships, popcorn och limonad med koskenkorva i för vill inte ha ont i halsen mera, men här hostar jag nog slemm ännu och blir så arg ibland😂 Såg på filmer och for och sova😴

Hela söndagen sovd jag nästan, men skönt var det, hade inget att göra och var trött😴 Nu just lyssnar jag på Ed Sheeran och snart blir det grillat igen😛 Hoppas ni har det bra och sköt om er💖🎀

                                   

Kommentera

