Gårdagen & Dagens😇

Igår var det jobb som vanligt i köket, Hade i halsen men orka nog.☺️

Laga sallad, diska, åt mat, efter maten cykla jag med Alf till sjukhuset och föra gamlingarnas blodprov dit, för jag kommer att göra det i sommar varje vecka då Alf far på semester. så han visa mig vart jag ska föra proven😇 Sen cykla vi tillbaka och börja diska och borsta golvet och moppa, efter jobbet for jag till marknaden, köpte en Hello kitty slickepinne, Hello kitty örhängen, godisremmar och en drömfångare😍😇 Sen for jag till H&M, därifrån köpte jag rosa shorts, ett bälte ( S storlek, blev förvånad att jag gått såå ner i vikt, då jag förr hade  M, får ta mindre storlek på allting nu, 34,36,38 och S) (40 och M är för stort)😳köpte två blusar och trosor också, fick ju lön så ville köpa nåt nytt😂och sen cykla jag hem☺️ åt mat, betala räkningar, tog det lugt, torka lite skåp, bord, hyllor i rummet och sen märkte jag hur jag frös, usch vad jag frös, mitt i allt kände jag mig så kall och dålig, så 21.00 for jag under täcket och jag somna, vakna efter några timmar, for på wc och somna om och sovd hela natten, blev nog att stanna hemma då onsdagen och har sovit hela dagen, druckit varmt och har inte orkat nåt annat, har aldrig mått såhär dåligt som jag mått nu, så ont och torrt i halsen, hosta, svag, snurrig, tungt huvud, illamående och trött hela tiden😴😕 Stannar nog hemma imorgon också, nu ska jag sova. Godnatt😘😴 Puss💖                                       

Kommentera

