Work😇

Vakna, åt och cykla till jobbet😇 Städa i Carolina idag, personal wc, korridoren, köket, matsal och aulan💖 Sen flickornas wc i källaren och sen cykla jag hem🚲 Var en braa dag idag och fick beröm och personalen blir så glad alltid då jag städar, då jag städar så noggrant, fint och hon är såå snäll mot mig😇❤️ 

Sen kolla jag på en jätte bra film på tv, The Fault in Our Stars, grät många gånger och den var såå braa❤️ Sen for jag och hjälpte mamma på Cafe Kotileipomo, plocka bort disk, diska, torka borden, dammsuga, tog in ute borden och stolarna😛 Resten av kvällen tog jag det lugnt, vila och sen grilla vi korv och bacon🍴🍖

Nu sitter jag i soffan med mamma, bloggar, chattar och talar med mamsen😇❤️ 

Godnatt och hoppas ni har det braa😴😎 Puss💋😘
                                          

 

Kommentera

