Till dig älskling💞💏

Vägen dit vi kör är platsen dit vi hör,

stigen där vi går

leder oss ditt vi vill

Hjärtat som slår, slår dubbelslag

Våra hjärtan hör ihop

Jag har nyckeln till ditt hjärta & du till mitt

Kärleken är så stor & stark

Dina läppar som rör i mina

Dina händer som håller om mig

Dina andetag gör mig så lugn

Nära dig känner jag mig så trygg

Vi är gjorda för varann

Ingen annan är lika underbar, värdefull & perfekt som du

Har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig

Du & Jag för alltid

Dina ögon får mig att känna mig så vacker

När du ser in i mina ögon så vet jag att jag är den ända för dig & du är den ända för mig

Ingen kan stoppa oss

När du säger att du älskar mig, blir jag så varm i kroppen & känner mig älskad

Du gör mig så lycklig

Tänker på dig varje sekund, minut & timme, Dag & Natt

Du betyder allt för mig

Du är så viktig för mig

Du är min ängel

Du är så värdefull & underbar

Utan dig vore jag inget

Släpper aldrig taget ifrån dig

Du är det bästa jag har

Du är den första jag tänker på då jag vaknar & går och lägger mig

Finns ingen som du 

Du är perfekt för mig

Prinsessan och prinsen lyckliga i alla sina dar

Jag älskar dig enormt mycket Sebastian 

Du & Jag Nu & För evigt❤️💖💏💞💋💕

Kommentera

