Fredagen är här igen😇

Cykla till jobbet och satt på med kläderna och gick till köket, tog lite gröt och kaffe och diska, laga sallad, åt leverlåda, men spydd upp nå lite, och de på grund av att jag har svullen mage och orkar inte äta lika mycket, ha väll ätit nåt opassligt eller så har min mage krymt och jag orkar inte äta lika mycket😕 Får hoppas det går om av sig själv, har haft det förr tror jag så de går väll om. Sku inte orka fara till någon läkare, men vi får se hur det blir nu😁

Sen borsta jag golvet och moppa och prata med köksan och oj vad vi skratta😂 Sen cykla jag hem, vila mig, kanske lite fel jag köpte läsk nu då jag har i magen men måsta ju fira att de fredag och att jag har den underbaraste pojkvännen och att det funkar mellan oss och trivs så perfekt med mitt liv nu, fast vi båda jobbar men han skickar till mig hela tiden, bryr sig och älskar mig enormt mycket, Äkta kärlek äntligen, känner mig såå lycklig, har aldrig känt mig såhär kär och lycklig, underbar känsla Faan💏 Förlåt jag svär😂😂😂

Sen promenera jag till stan för att hjälpa mamma på Cafe Kotileipomo, plocka in disken, diska, torka borden ute och inne, dammsuga golvet och tog in ute stolarna och borden och fyllde på limonad skåpe😇 Sen for jag och mamsen hem, vila mig igen och sen var det mat och kaffe och glass men jag orkade inte glassen😛 Magsäcken var nog såå full🙊

Nu tar jag det bara lugnt, chattar med min älskling och blir snart att hoppa in i duschen och sen kolla på någon film😇

Obs: Idag fyller min lillebror 10 år🎁🎊🎈 Kalas på söndag så ska baka moccarutor imorgon, det ville han haa😂🎈

                                 

Kommentera

