Onsdag😇

Jobb och stĂ€da. Var pĂ„ Johanna avdelningen ida, stĂ€da wcn, tvĂ€ttstugan, dammsuga mattor, korridorer, kansli, köket och moppa golven och tvĂ€tta tvĂ€tt i kĂ€llaren och förde ut roskisen😇 

Var trött och tung i huvudet idag dĂ„ det ha regnat hela dagenâ˜”ïžđŸ˜Ž Efter jobbet for jag till apoteket och tog ut mina p piller som jag Ă€ntligen i tid  fick jag ut dom, tack till ungdomsavdelningen som förnya receptet, fick en tid till en gynekolog i augusti ocksĂ„, dĂ„ jag ringde pĂ„ morgonen😇 sen for jag med mamma till butiken, fick limpa och leverkorv, muns min favorit😛 Sen laga vi makaronilĂ„da och gjorde en salladâ˜ș Sen vila jag, tog det lugnt, chatta med min kille om mina kĂ€nslor för vi har lite brĂ„k nu men nu Ă€r det bra igen😂😇 BĂ„da har sĂ€kert humörsvĂ€ngningar nu + att regnet gör en mĂ€nniska trött och iriterrad! Jag fĂ„r ju alltid migrĂ€n och huvudvĂ€rk av regn, Ă€r sĂ„ kĂ€nslig av vĂ€dret jag sĂ„â˜”ïžđŸ˜ KvĂ€llen blev lugnt och prata med Sebbe, tog en dusch och sen limpa med leverkorv pĂ„đŸ˜› Nu och sova😮 Godnatt sötisar💖

Obs: Var inte lika aktiv med att ta bilder idag men det kommer flera dagar😂😇

     

Kommentera

