Söndag🌺

Var till Sandgrynnan på morgonen🚤 Sen tog vi nog det bara lugnt, såg på svanen, doppa fötterna lite, var skönt vatten, tog en kopp kaffe och prata med Sebastians föräldrar, sen packa vi lite och jag och Sebastian for hemåt med maten, tog en dusch och skratta med Sebastian😂 Sen for vi till farmen, men vi hade inte fått nån skata i fällan😕  Sen for vi och kolla i skogen om vi fått foton på djur/älgar och där i skogen stod det en älg, den sprang iväg då vi kom, men första gången jag så en älg så nära mig🌲🐾 Sen for vi hem, tog det lugnt, myste, sen åt vi grillkorv, potatis sallad, sill, bröd och sider😛 Sen packa jag och Sebastian körde mig till Vasa😇 Vi hade en underbar och rolig bil resa påväg till Vasa😂😇 Resten av kvällen chatta jag med Sebastian och många andra, tog det lugnt och nu snart och sova😴

Jobb imorgon👍😇

God natt och söta drömmar😴🎀                                     

Kommentera

