Onsdag😇 

Vill ni höra nåt roligt😂 Jaa satte klockan på 8 och börja cykla till jobbet, min styvpappa undra varför jag far redan, och jag sa att de morgonmål i Carl och Carolina så äter där😛 Jag cykla och satte på mig arbetskläderna och for till matsalen. Ingen där så for tillbaka till källaren och såg på klockan, Men NÄÄÄÄ, morgonmålet var först 9.30 så fick vila i källaren 40 min ungefär😂 Åt morgonmålet, tvätta tvätt, dammsuga Köket, korridoren och hela Carolina sidan, städa wcn,😇 Putsa möbler, körde med golv/kombi maskinen, drack en kopp kaffe och cykla hemåt😇 

Hemma så tvätta jag en maskin, laga spagetti, såg på tv, vila och promenera till stan och hjälpa mamma på cafe😇 Torka borden, tog bort disken och diska, dammsuga, tog in ute borden o stolarna och förde ut roskisen☺️ Sen såg vi en död mås unge på stan😫 Stackarn/ usch hur vågar nån😥

Sen vila jag en stund och tömde ur tvätt maskinen, städa wcn och nu vilar jag😎 Blev korv och potatis sallad ikväll och ska packa lite tills imorgon då Sebastians mamma hämtar mig och jag far till dem över helgen😇 Är ledig på fredan så därför far jag imorgon efter jobbet😛

Nu blir de att ta det lugnt, tvätta ansiktet, chattar med Sebbe nu😂 Snart och sova, måste sätta på klockan rätt nu så jag inte är för tidig igen imorgon😂😂😂

Godnatt söta ni😴🎀

Sköt om er💖 Puss & Kram😘

   

                             

Kommentera

