Måndag😇

Carl & Carolina –> Städdag 

Idag dammsuga jag matsalen, korridorer, mattor, rum och personal wcn i Johanna avdelning, torka skåp, bord, pianot och mycket annat☺️ Sen körde jag med kombi/golv maskin i Johanna avdelningen👍😇 Sen tog jag en kopp kaffe och cykla hemåt, tog det lugnt hemma, chatta och laga spagetti och titta på tv😇🍝 Sen klockan 17.00 promenera jag till stan och hjälpa mamma på jobbet (Cafe Kotileipomo)☕️🍪 Plocka disk från borden, torka bord, diska, fyllde på mer te, dammsuga golvet, och tog in ute borden/stolarna😇 Sen for vi hem med min styvpappa☺️  Vila och sen åt jag lite fisksoppa, kaffe och kyss😘😂 Sen tog jag en dusch, såg på då min lillebror spela och åt lite Corn Flakes och nu snart och sova, lyssnar på Hurriganes så kanske man somnar snart😴😇 

Godnatt sötisar💖🎀                         

Kommentera

