Åbo, Ikea & Mylly☺️

Jag vakna 10.00, åt morgonmål som min syster hade lagat, tog en dusch, laga mig klar, sen kom mina föräldrar och vi for alla till en godis butik (Sweet Town) Kosta 1.99€ kilo pris😛Sen for vi till Ikea, köpte en dator bräda/hållare☺️ Efter Ikea for vi till Mylly (shoppingcenter) där drack vi kaffe och jag tog en rabarber kaka med grädde, Coffee House hette Cafeet☕️🍰 sen kolla vi på kläder och sen for vi till butiken för min syrra behövde lite mat och sen for vi till hennes lägenhet, nu tar jag det lugnt och snart far vi ut och äta😛 Må gott💖😇

         

Kommentera

