Tisdag 12.5.2015☺️

Idag var det en toppen dag, var med min bästa vän Ku Moo och vi hade så roligt😂

Idag hade vi våningsservice, vi städa skolans lägenheter/internat, som tog nästan hela dagen, vi städa väggarna, taket, golvet, rummen, wcn och jag städa hela köket (kylskåpet, ugnen, skåpen, mikron, hyllorna och sedan tvätta jag fönstret☺️ Blev nöjd👍

Resten av dagen hade vi teori, tala om städning, hörsel skadade och blinda☺️Sluta 15.20 och sen for jag med bussen till Nykarleby och laga broiler och ris, diska, åt en plätt och nu vilar jag☺️

Snart kommer min älskling till mig och hämtar mina saker och vi ska mysa en stund tills hans måste åka tillbaka😇❤️ Ska nog ta de bara lugnt resten av kvällen😍 Ha de bra🎀💖

                 

Kommentera

