Bästa Helgen Ever😇

Fredag efter praktiken promenera jag hem, tvätta en maskin, duscha, packa min väska och vänta på att min älskling sku hämta mig!😉

Helgen fira jag hos Sebastians villa☺️

Han hämta mig o vi for och köpa nåt mat, öl, sider och snacks och han pumpa mer luft i ena ringen och sen körde vi till hans villa, då vi var framme så frågade jag vem som hade bygt stugan och det var Sebastian och hans morfar😇 Tänk att vara ihop med en söt och duktig byggare🔨 😂

Vi tog in alla saker och packa upp, såg mig runt, sen satt vi ute i terrassen och drack en öl och Sebastian frös så myste vi i soffan istället😇 Helgen så myste vi bara, var nära varandra, drack öl/sider, satt vid soffan med brasan/skorstenen på, sen åt vi pizza, grilla vi korv, sen läste han Kalle Anka till mig, sen fick jag massage, kramar, och vi tala, skratta och njöt av varje sekund! Sättet han ser på mig, håller om mig, så jag känner mig så trygg, lycklig och kär😍

Sen tog jag mitt första dopp i sjön😂 Lite kallt var det me Sebastian värmde mig, vi var HELA TIDEN NÄRA VARANN😂Det var såå mysigt och bästa helgen jag haft❤️ Tänk att få vara nära den man älskar, den som älskar, accepterar och bryr sig om mig mer än någon annan, har aldrig varit såhär lycklig och kär förut😍 

Söndagen så sov vi länge, myste i sängen, åt, städa vi undan allt, packa väskorna, var ute en stund och sen körde vi mot Vasa, vi for via Plantagen och Sebastian köpte en blomma till min mamma, men jag fick välja vilken blomma🌸🌺 Sen körde vi hem till mig och Sebastian gav blomman till min mamma och en kram, det såg såå gulligt ut😂  Sen kom min styvpappas föräldrar och mommo på kaffe, kex och tårta☕️🍪🍰 Min mommo och Sebastian kom bra överrens så det var roligt att se😄 Sebastian sa att min mommo var cool😎 Hahaha😂

Vi drack en lång stund, sen mätte jag blodsockret på min styvpappas mamma, mommo och mamma, fick vara en läkare😂💉 Sen packa jag min väska, myste med Sebastian en sista gång och gav han en stor PUSS😘

Sen for han hem och mamma förde mig till busstationen, for tillbaka till Nykarleby/Internat och imorgon skola😁 Sku hellre ha stannat i Vasa i Efö föralltid❤️ Kvällen blev lugn, satt där inne i internatet en stund och talade med mina vänner, tog in nå morgonmål, packa upp, ställde mig klar till natten, tog en dusch, åt nå lite, såg på tv och nu och sova😴

Godnatt och söta drömmar❤️

Hoppas ni hade en bra helg🎀

                   

Kommentera

