Äntligen Fredag😇

Idag var det sista läkarbesöket😷 Var inte allvarligt allergisk mot något, det är bara att jag har atopisk hud/eksem alltså känslig hud, så måste använda feta salvor och tänka på vilka produkter jag använder i ansiktet och händerna☺️

Det var en lugn morgon i Efö så fick äta gröten som lämnat från morgonmålet ☺️ Sen diska jag, köksan och jag laga mjöd, duka till maten, snacka med Mia och sen gick jag och åt med de gamla, fredan är bäst för då kommer pensionärerna och äta till Efö och idag fick man nog skratta i köket😄 Omg vad jag älskar Efö ❤️ Slute av dagen diska jag en hel del, var övertid  för ville få allting klart, sen borsta jag golvet och drack en kaffe kopp före jag for hem☺️

Efter jobbet köpte jag hårfärg, ska färga det i helgen👍 sen promenera jag hem, chatta med min goda vän och sen somna jag med mobilen i handen😄📱 Åt mat och sen städa jag lite rummet, torka yttor och byte i sängen,, imorgon ska jag dammsuga och moppa golvet o wc städning☺️ Det bästa jag vet💖 Tog en dusch och nu blir det läggdags😴

Godnatt & nära och kära😇💋

Sista läkarbesöket😷
  
Underbart väder☀️
  

        

🚒🚨
  
Hello kitty🎀
    
Trevlig helg💖
 

Kommentera

