God kväll☺️

God kväll och hoppas ni haft en underbar dag😇

Idag kl 9.00 hade jag tid till hud polikliniken, fick vänta en stund tills läkaren ropa mitt namn och då var det dags för Epikutantest och får svaren på fredag då de tar bort testen från ryggen☺️ Orkar inte vänta mera, vill veta redan om jag är frisk eller allergisk mot något😁

Men tiden går fort då man har roligt, brukar dom säg😄

Efter de promenera jag till Efö, åt gröjtin & drack en kopp kaffe och sen fick jag städa 4 rum idag👍

Och städarskan Mifa kom tillbaka, från sina sjuklediga dagar😄 Jeeeees säger jag, vi två hade no sååå roligt idag, fick hjälpa henne idag då hon ännu hade ont i handen och i köket var det inte så mycket att göra så fick vara med underbara Mifa🎀 

Alltså jag trivs nog sååå bra där, Varje morgon man vaknar känns det sååå skönt att gå dit och jobba igen och skratta och tala med alla där, har aldrig mått såhär bra i en arbetsplats förut,  underbara o härliga människor, bra stämning, god mat, fin skola och allting är så perfekt😇 Det ända dåliga är att dagarna är för korta, skulle vilja vara där hela dagen o natten😄

Efter maten så diska jag, och städa jag köket☺️ Ock drack en kaffe kopp och sen fick jag fa❤️ Var på stan en stund och kollade på en massa fina kläder, skor och smycken som man bara drömmer om😍 

Sen gick jag och hjälpa mamma (Cafe kotileipomo) plocka bort disken, diska, torka borden,dammsuga, moppa och tog in ute stolarna o borden☺️ Sen drack jag och mamma kaffe o bulla och skratta 😄 som vi alltid gör😝

Ikväll tog jag det bara lugnt😇

Godnatt o söta drömmar😴🎀💖

Väntar på läkaren☺️
    
Städning på gång👍
  
Bakelse vi fick av en elev från Efö😇🍰
  

Se så vacker bild jag tog🌸🌺
  
Solar mig & Påväg till Cafe Kotileipomo🎀
 

Kommentera

